De Thomas kerk zamelt fruit in voor Voedselbank

Vrijwilligers van de Thomaskerk hebben op Biddag fruit ingezameld! Heel hartelijk bedankt hiervoor! Op Biddag 2026 hebben vrijwilligers van de Thomaskerk in Zierikzee fruit ingezameld voor de klanten van de Voedselbank. Mede namens de klanten van de Voedselbank: HEEL HARTELIJK BEDANKT HIERVOOR!
Medewerkers van Gemeente schenken Eiland Verwenbonnen

De Eiland Verwenbonnen geven we als gemeente als kerstgeschenk aan medewerkers. Meerdere collega’s kozen ervoor om hun bonnen aan de Voedselbank te doneren. 🙌 Het mooie van de verwenbonnen is dat ze bij lokale bedrijven uitgegeven kunnen worden. En dat de mensen die de bonnen nu krijgen zelf kunnen kiezen waar ze deze aan besteden. […]